Музиколошки дискурс Весне Микић (1967–2019) – карактеристике, ефекти, домети

  • Биљана Лековић Универзитет уметности у Београду, Факултет музичке уметности, Катедра за музикологију
Кључне речи: Весна Микић, музикологија, савремена музика, неокласицизам, техномузика, популарна музика

Сажетак

Предмет овог рада је сагледавање и систематизација целокупног музиколошког дискурса Весне Микић, односно разматрање њених научно-истраживачких поступака, метода и доприноса. Анализом њених текстова, настојаћу да утврдим ток развоја њене музиколошке мисли, издвојим кључне карактеристике њене научне делатности и механизме на којима се заснивају, дефинишем проблемска поља којима се бавила, те укажем на драгоцене ефекте њеног рада.

##submission.authorBiography##

##submission.authorWithAffiliation##

Biljana Leković, Ph.D., musicologist, an Assistant Professor at the Department of Musicology of the Faculty of Music in Belgrade. Her fields of interest include: contemporary music, new media practices, theory of arts and media, sound art, sound studies, and acoustic ecology. She is the author of two books: Modernist Project of Pierre Schaeffer – From Radiophony Analysis to Musical Research (2011) and Sound Art/Zvukovna umetnost: Musicological Perspective – Theories (2019).

Објављено
2020-07-19